miércoles, 28 de febrero de 2007

Emigración




Volviendo al huerto
(Dionis Baixeras)

Este vaise i aquel vaise
e todos, todos se van
Galicia, sin homes quedas
que te poidan traballar
(Rosalía de Castro)


Foto de Manuel Ferrol
(Jurjo y su padre)


Adiós, ríos; adios, fontes;
adios, regatos pequenos;
adios, vista dos meus ollos:
non sei cando nos veremos.
Miña terra, miña terra,
terra donde me eu criei,
hortiña que quero tanto,
figueiriñas que prantei,
prados, ríos, arboredas,
pinares que move o vento,
paxariños piadores,
casiña do meu contento,
muíño dos castañares,
noites craras de luar,
campaniñas trimbadoras,
da igrexiña do lugar,
amoriñas das silveiras
que eu lle daba ó meu amor,
camiñiños antre o millo,
¡adios, para sempre adios!
¡Adios groria! ¡Adios contento!
¡Deixo a casa onde nacín,
deixo a aldea que conozo
por un mundo que non vin!
Deixo amigos por estraños,
deixo a veiga polo mar.

2 comentarios:

Matvi. dijo...

¡Qué lindo blog, Beatriz! Te felicito. ¿Cómo pudiste pasar tanto tiempo sin compartir estas historias?

Maria Ines dijo...

Esta bellísima historia y tu dedicación, tu respeto y tu nostalgia merecen este humilde reconocimiento.
Me has hecho escapar un lagrimón con esta poesía que te eriza la piel.

Related Posts with Thumbnails